Ilman's FotoPage

By: Babah and Mama

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 4-Oct-2006 00:34 Email | Share | | Bookmark

keadaan umah yg nak pindah
tgk apa tu?
ya Allah..pipi..tembun
View all 10 photos...
is't Ilman?
ooo..cutenyer

[quote] Thanks Untie Zana, untie KC, mommy nadiah,unkul razi,zubye(how 2 pronouns it?),mama Aiman,kak F&Z(kakak masak),ummi Haikal,untie elin dan mummy Adam...
inilah anak teruna ku yg mukernyer manis macam gule...mahal tu skang ni..org pong berebut..
raya ni balik ke T. Intan.kami kampong dekat2 jer xde masalah besar..
so,selamat berpuasa semua...
[/color]


Thursday, 21-Sep-2006 03:46 Email | Share | | Bookmark
untuk babah..selimut hatiku...

 


selimut hati

aku akan menjadi malam malam mu
kanmenjadi mimpi mimpi mu
dan selimuti hatimu
yang beku

aku kan menjadi bintang bintang mu
kan s'lalu menyinarimu
dan menghapus rasa rindumu
yang pilu

aku bisa untuk menjadi
apa yang kau minta
untuk menjadi apa yang kauimpikan
tapi ku tak bisa menjadi dirinya

aku kan menjadi embun pagi mu
yang menyejukkan jiwamu
dan membasuh hatimu
yang layu

tinggalkan sejenak lalumu
beri s'dikit waktu
kepadaku
tuk meyakinkan mu...

Lafaz Niat Puasa Untuk Sebulan.
نـَوَيْتُ صَوْم َ شـَهْرِ رَمـَضَانَ كـُلـِهِ لِلـَّهِ تـَعَالىَ
“Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Ta'ala”
Lafaz Niat Puasa Harian
نـَوَيْتُ صَوْمَ غـَدٍ عَـنْ ا َدَاءِ فـَرْض ِ شـَهْرِ رَمـَضَانَ هـَذِهِ السَّـنـَةِ لِلـَّهِ تـَعَالىَ
“Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Ta’ala"

Kawan2,seiring akan datangnya Ramadhan, kami sekeluarga mohon maafkan segala kesalahan ...


Wednesday, 13-Sep-2006 02:05 Email | Share | | Bookmark
Ilman@home

ah..titon lagi baik..inilah dreamchaser babah n mama..
puting baru
takkk aaaa...
View all 6 photos...
Bosannyer Weekend Kali Nie ..

Aper nak buat weekend nie?x ader idea la ... duduk dalam umah yang mcm tongkang pecah dgn mainan Ilman berselerak sana sini...aduh...

ha, tgkla pic ni yg diambek oleh mama dua hari sebelum Ilman cukup 1 tahun 4 bulan pada 15 September 2006.



Thursday, 7-Sep-2006 03:59 Email | Share | | Bookmark
Mama's birthday and her staffs

 
 
 
every candle.. a year
every year..a memories
every memories...a smile
Thanks God!!!!

Hepi besday to Mama Ilman, Sh. Zam,Wati & Min..
Latip tu nyebok jer interprem...


Wednesday, 6-Sep-2006 07:54 Email | Share | | Bookmark
Ilman

ngantuk
puting kat telinga
mana baju ku?
View all 4 photos...
cool bebeh..keep rock always...


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net